ვიმუშავეთ სასწავლო პროექტის გეგმაში საგნობრივი სტანდარტების და მისი ინდიკატორების შერჩევაზე. აქედან გამომდინერე განვსაზღვრეთ პროექტის სასწავლო მიზნები და მისი შედეგები. კონკრეტულად მივუთითეთ 21-ე საუკუნის რომელი უნარ-ჩვევები განუვითარდებათ მოსწავლეებს.
გავეცანით საკვანძო კითხვების ფორმულირებას, რომლებიც ხელს უწყობს მოსწავლეთა ჩართულობას და აკავშირებს სასწავლო პროცესის სხვადასხვა დისციპლინას. დავსვით ზოგადი, თემატური და შინაარსობრივი კითხვები პროექტის გეგმაში.
No comments:
Post a Comment